wtorek, 7 maja 2013

Naklejki z Biedronki

Hej ^^ Po prostu nie mogę się powstrzymać aby nie dodać tego posta =D
Dzisiaj byłam w sklepie ,,Biedronka". Ku mojemu zdziwieniu znalazłam niesamowite naklejki ze słodkimi króliczkami, ciastkami, jedzeniem, lodami, misiami itp.
Ze względu na cenę kupiłam aż 9 arkuszy xD
Wszystkie mają typowe buźki np.  : 3  , ^_^ , ^y^


Naklejki są dość tanie ok. 2 zł za jeden arkusz. Są różne rodzaje np. półprzezroczyste, matowe, wypukłe, płaskie. Na tyle jest napisane, że są wyprodukowane w Korei. Można je naklejać na różnego typu powierzchnie tj. zeszyty, laptopy, komórki, pudełka, kartki. Te naklejki są niesamowitą gratką dla osób kochającym słodkie rzeczy. Dla osób piszących pamiętnik, lub prowadzących kalendarz będą pięknym ozdobnikiem.


Na każdym arkuszu znajduje się około 50 naklejek w zależności od ich wielkości. Mają intensywne kolory.

Te z jedzeniem są chyba  moje ulubione <3
Są wypukłe.














Te naklejki posiadają podwójny arkusz. Są płaskie lekko matowe i półprzeźroczyste,







Te po lewej strasznie przypominają Rilakkume.




















  
Na tyle każdego arkusza u góry widnieją charakterystyczne obrazki np:
............................................................................................................................
Pogoda na dworze się psuje, a z czereśni spadają płatki przy najlżejszym podmuchu wiatru. 
Jako dodatek do notki dołączam zdjęcie kwiatów czereśni dziadków <3 :

Na przyszłość informuję, że od czasu do czasu na blogu będę wstawiała zdjęcia przedmiotów , które mogą zainteresować Otaku, wraz z miejscem gdzie można je kupić :D

3 komentarze:

  1. Te z jedzeniem są również moimi ulubionymi <3 Teraz są nowe. Są przepiękne perfumy, miniaturki prawdziwych, np. Versace Bright Crystal, lekko brokatowe. No i ptaki, w których można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam takie pytanie po tylu latach. Czy masz jeszcze gdzieś opakowanie żeby dowiedzieć się kto je robił?

    OdpowiedzUsuń
  3. O pamiętam je, niedawno wygrzebalam z szafki i mam ich aż 10, mam futrzaste pandy, te same z jedzeniem na niebieskim tle (2 zdjęcie te po prawej), zwierzątka takie szklane, ptaki, krówki, ciasta, dinozaury, gwiazdy i rakiety świecące w ciemności, flagi i zwierzęta wodne 😁

    OdpowiedzUsuń