czwartek, 12 września 2013

Naszyjnik miś pastel goth


Hej ^^ Dzisiaj wstawiam instrukcję na misia z modeliny w stylu pastel goth. Mam nadzieję, że wielu osobom przypadnie on do gustu. Jest dość prosty w wykonaniu. Każdy powinien dać sobie radę. Oczywiście możecie go zrobić w dowolnych kolorach :)


Co będzie potrzebne:
~błękitna modelina
~biała modelina
~ szczoteczka do zębów, lub coś co ma szczotkę xd
~coś ostrego np. żyletka 
~ czyste dłonie xd
~haczyk
~igła
~baza naszyjnika

1. Robimy z błękitnej modeliny:
~ dwie większe kulki
~ cztery mniejsze kulki
~dwie małe kulki
Z jednej dużej kulki robimy głowę ( rozpłaszczamy), z drugiej tułów ( lekko rozciągamy i rozpłaszczam)

2.Małe kulki rozpłaszczamy i przyklejamy do główki (uszka).

3.Mniejsze kulki będą na łapki i nóżki, czyli rozciągamy je (lekko jednostronnie rolujemy w palcach.) Przyklejamy na razie same nóżki

4 i 5. Bierzemy szczotkę i delikatnie "kujemy " nią misia, by stworzyć lekko pluszową fakturę
6. Z białej modeliny robimy małą kulkę, rozpłaszczamy ją i rozciągamy, tak by była szersza u spodu niż góry.
7. Z błękitnej modeliny robimy mały placek ( spłaszczamy maksymalnie kulke) i wycinamy z niego krzyżyk. Przyklejamy go na brzuszek. Z tego co zostanie możemy zrobić pyszczek.
Dodatkowo z białej mnodeliny robimy bardzo małe kulki, rozpłaszczamy i przyklejamy jako wnętrze uszek.Teraz robimy jeszcze mniejsze kulki na oczy i nosek. Ja mojego misia nosek pociągnęłam różowym cienkopisem xD

8. Doklejamy łapki z błękitnej modeliny. I wbijamy misiowi igłę w głowę (strasznie to brzmi xD )

Po upieczenie miejsce igły zastępujemy haczykiem, zakładamy na bazę naszyjnika i gotowe :)


Tak wygląda mój naszyjnik. Dodałam do niego metalowe piórka ^^
 ..............................................................................................................
Uff... Już wspominałam, że w sobotę będzie jedna z fajniejszych notek na blogu ? Będzie tak fajna, że zobaczycie xD Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Oczywiście po sobocie jeszcze pojawi się parę  postów dotyczących lepienia, potem się pomyśli...
3majcie się ciepło *^^*

1 komentarz: