wtorek, 17 września 2013

Spinka kostka

Hej^^ Po ostatniej notce, nie mogłam się nadziwić ile to osób odwiedziło mojego bloga :)
Również serdecznie dziękuję Luchan za reklamę na jej fanpage :D

Dzisiaj zrobimy sobie banalnie prostą spinkę w kształcie kości.


Co będzie potrzebne:
~biała modelina ( ja wzięłam świecącą w ciemności xd)
~ nożyk
~ wolna spinka / wsuwka
~ klej kropelka ( ja użyłam kropelki w żelu)

1. Toczymy niewielką kulkę z białej modeliny

2. Wałkujemy ją od środka, zostawiając końce.

3.Całość rozpłaszczamy

4. Z obu stron lekko nacinamy






5. Rozpłaszczamy oba rozcięte końce i zaokrąglamy je palcami

6. Gotową kostkę wstawiamy do piekarnika i pieczemy.

7. Kiedy już nam się wypiecze i ostygnie, nakładamy niewielką ilość kleju na grzbiet spinki i dociskamy ją do kostki :)





Tak wygląda gotowa spinka na włosach ^^

........................................................................................................................
Strasznie krótkie robią mi się te notki, ale niedługo powinny pojawić się bardziej treściwe ^^
W tygodniu mam strasznie mało czasu na tworzenie nowych rzeczy, głównie przez szkołę.
Mam nadzieję, że Wam się podobało :)
Do następnej notki!

2 komentarze:

  1. Od 25 września codziennie sprawdzam blog 10 razy dziennie. Jest już 10 Listopada. Błagam o nową notkę ;______________; już nie wyczymam >___<

    OdpowiedzUsuń