sobota, 14 września 2013

Obudowa na telefon

Dzisiaj nareszcie sobota :). Na ten dzień przygotowałam coś super, co powinno spodobać się każdemu. Nie ważne w jakim stylu się ubierasz. Ta instrukcja jest dla Ciebie! Już dziś przygotuj swoją własną, niepowtarzalną obudowę na telefon :)

~Koniec reklamy.

Czyli jak dobrze przeczytaliście będziemy ozdabiać obudowę na telefon.

Etap1
Najpierw zajmiemy się projektem. Przykładacie swój telefon do klatki po czym ołówkiem go odrysowujecie. Kiedy już mamy kształt telefonu możemy w nim umieścić dekoracje, jakie tylko chcecie. Dosłownie. Na razie nie patrzcie czy znajdziecie w normalnym świecie, to co narysujecie. Stwórzcie obudowę która będzie zupełnie inna do innych, z której będziecie dumni. Nie musicie kolorować chyba, że bardzo tego chcecie.


Mój projekt wyglądał jak po prawej. Robiony trochę na szybkiego, by pomysł nie wyleciał mi z głowy xD





Etap 2

Teraz zabieramy się za realizację naszego planu.
Co będzie potrzebne: ( wersja na mój plan)
~sylikonowa obudowa na telefon ( na allegro znajdziecie taką za ok 6 zł)
~koraliki i ćwieki możecie kupić w pasmanterii.
~klej biały sylikonowy
~Niektóre elementy możecie zrobić sami z modeliny.
~lakier do paznokci 
~lakier do modeliny


 
1. By zrobić ' polewę' potrzebujemy lakieru do paznokci


<- Tak wygląda polewa na obudowie









2. Teraz bierzemy sylikon i nakładamy go na obudowę. Możemy wykałaczką lekko go postrzępić, by wyglądał jak bita śmietana. Od razu nałożyłam koraliki i inne ozdoby wg planu, by sylikon mi nie wyschnął.
Przy okazji dodałam małe koraliki, dla ozdoby i trochę brokatu. Ostrożnie nakładamy obudowę na telefon, inaczej pod wpływem ciężaru dekoracji może się wygiąć i będzie ją trudno wtedy nałożyć. Zostawiamy ją tak na kilkanaście godzin. Najlepiej na noc ^^





Obudowa jest dość wytrzymała. Po wyschnięciu nic nie odpada, ani nie przesuwa. Wytrzymała pierwszy dzień w szkole to wytrzyma kolejne :)

......................................................................................................

Mam nadzieję, że notka Wam się spodoba :)

1 komentarz: