sobota, 7 września 2013

Króliczek broszka :)

Trochę zwlekałam z notkami przez wyjazd integracyjny. Myślałam, że już koniec, nie mam pomysłu, to koniec. Jednak zabrałam się w czwartek, i mój pomysł nie wyszedł, tak jak miał wyjść. Kolejny do zrealizowania miałam w piątek, i zamiast tego co chciałam zrobić, znalazłam kolejny pomysł na 3 kolejne notki. Będąc strasznie zmęczona szkołą, w której byłam dopiero dwa dni, nastał przepiękny piątek, w którym po 16 jestem wolnym człowiekiem.
Po tym nudnym wstępie, chciałabym Wam pokazać jak zrobić słodką broszkę króliczka z modeliny. Ja swoją przypięłam na piórniku, Wy możecie zrobić z nią co chcecie :)

Co będzie potrzebne:
~Modelina ( Fimo, albo Astra. Innym jakoś nie ufam)
~Baza broszki
~ pilniczek
~ nożyk, żyletka ( coś ostrego i cienkiego)
~ czarny  cienkopis
~lakier do modeliny (opcjonalnie)
~piekarnik

1. Bierzemy dwa kawałki brązowej modeliny, jak nie mamy mieszamy pomarańczową z małą ilością czerni. Jak nie mamy pomarańczowego, robimy go z czerwonej i żółtej.
Formujemy dwie kulki. Jedna na łapki, jedna na główkę.

2. Kulkę na główkę lekko przecinamy, byle nie do końca

3.Z dwóch rozciętych części ugniatamy "różki"

4. Może Wam się tu przydać pilniczek do paznokci, a w zasadzie ta metalowa końcówka. Dzięki niej możemy ładnie wyprofilować uszka.




5. Bierzemy teraz zieloną kulkę. 

6. Tworzymy z niej grubszy trapez.

7. Przyklejamy węższą częścią do główki króliczka.

8. Z brązowej modeliny jak nam została robimy łapki.

 9. Na łapkach robimy pilniczkiem pazurki. Dodatkowo możemy przykleić, z pozostałości zielonej modeliny kieszonkę, na przodzie sukienki.

10. Teraz wypiekamy modelinę, zgodnie z instrukcją na opakowaniu. I czekamy.
Kiedy modelina ostygnie, rysujemy cienkopisem oczka, buźkę króliczka.

11. Gotowego pokrywamy lakierem (opcjonalnie)

12. Kiedy wyschnie przyklejamy bazę broszki. Ja kleiłam na ,,kropelkę" w żelu
Tak wygląda gotowy króliczek na moim piórniku :)
.........................................................................................................................
Tak więc doczekaliście  się końca notki.
Mam nadzieję, że Wam się spodobała :D
Przy od ponad tygodnia jest nowy szablon na blogu. Męczyłam się nad nim dobre parę godzin, rysując ten cały nagłówek. Oby przypadł Wam do gustu ^^

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Awww! *.* Jaki słodziaśny ^////^ słodziutka broszka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże przestań sie podlizywać!! Wiem data ;-;

      Usuń
    2. Nie Twój blog, żeby mówić Yuno co ma robić. Blog został zawieszony, ze względu na zmianę zainteresowań. Nie upoważnia Cię to do rządzenia się na nim pomimo tego, że istnieje a nie jest prowadzony. Proszę zajmij się swoim blogiem, swoim życiem a nie wypisywaniem dziwnych rzeczy na blogach.

      Usuń
  2. bardzo ciekawe pomysły i proste w realizacji , chyba też zacznę coś tworzyć będę tutaj zaglądać żeby czerpać pomysły

    OdpowiedzUsuń