czwartek, 29 sierpnia 2013

Wyprawka szkolna

Hej :) Strasznie nie chcę w to wierzyć, że za parę dni rozpocznie się znowu szkoła. Niektórzy wolą, by im o tym nie przypominać, ale zazwyczaj pod koniec wakacji kupuje się nowe rzeczy, właśnie do szkoły. Ten post powinien zainteresować uczniów, jak i starsze osoby które lubią tego typu akcesoria.
Jak już zdążyliście zauważyć, większość rzeczy które kupuję ma oczy, buźki, uszka. Zapewne wszystko to jest chińskie, ale dla mnie liczy się wygląd a nie pochodzenie.
Z tego powodu, że dzisiaj kompletowałam wyprawkę do szkoły, postanowiłam Wam pokazać co fajnego udało mi się znaleźć w sklepie Carrefour. Myślę, że w sklepach tej sieci w większych miastach  powinny być podobne rzeczy.
Więc zacznijmy po kolei. Pierwsze dwa zdjęcia od góry lewej strony, przedstawiają zestaw (?) gumek do ścierania w kształcie serduszek. Kolejne zdjęcie opiszę niżej, gdyż to ciekawsza historia ( na tej gumce jest Miku Hatsune! ). W drugim rzędzie zdjęć znajdują się zdjęcia gumek w kształcie listków, z nadrukowaną myszką, kolejne to gumki cytrusy ( 6 gumek za 70 groszy *.*), i moje kochane długopisy, które musiałam mieć we wszystkich kolorach. Zbliżenie widzicie w trzecim rzędzie. Ostatnie na tej stronie to gumka firmy Pentel z misiem robiącym zdjęcia, ale za to z japońskim napisem <3 
 Tak jak mówiłam te gumki to ciekawsza sprawa. Były za 70 groszy. Posiadają gumkę, temperówkę i śmieszną zmiotkę. Poza tym zmieniają się na niej obrazki. Są cztery takie kolory gumek, ale zielona i niebieska są najlepsze xD Niebieska jest z Miku, a zielona jest na mrugającym gifie poniżej :)

 Poniżej macie mój nowy piórnik w kropki i temperówkę w kształcie serduszka.

 Niżej to ołówki automatyczne w pięciu kolorach, z wesołym pieskiem. Są one dość małe, mają 11 cm. Poza posiadają zawieszkę, więc można go sobie gdzieś przyczepić.
 Teraz kolej na hit dnia. Ołowkek automatyczny z Cooky + wkłady do ołówka! Jak ja się cieszyłam, że udało mi się taki znaleźć. Nigdy bym nie pomyślała, że moja kochana Cooky trafi do Carrefour'a. Jeszcze widziałam taki różowy, jednak nie miałam tyle czasu by się do niego dokopać.
Na sam koniec, kolorowy długopis z Hello Kitty ( można nim pisać w 4 różnych kolorach)

Jeszcze pokażę Wam zdobycz dnia wczorajszego. Wszystkich miłośników creepers'ów zapraszam do zwiedzania marketu chińskiego w Szczecinie. Mają 5 cm platformy. Trochę to mało, ale większych normalnie w sklepie chyba nie znajdę :) 

..............................................................................................................
Nie wiem czy Was takie notki nie nudzą ;.; Na instrukcje nie mam pomysłu, chyba że ktoś go ma i chce się podzielić 
W ostatnim czasie zajmuję się szyciem i dzierganiem ubranek dla MSD. Jeszcze takowej lalki nie mam, ale odkłada się na nią xD Na razie mam tylko jedną bluzkę, dwie czapki, spódniczkę i sukienkę. Ale powoli jakoś robię xD 
3majcie się :) 

8 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! : )

    PS Mogłabym mieć do Ciebie prośbę? Biorę udział w konkursie, bardzo zależy mi na wygranej, więcej szczegółów w najnowszym poście na moim blogu (http://ksiazkiiherbata.blogspot.com/2013/08/konkurs-okadkowy-dzien-1.html). Wystarczyłoby, żebyś skopiowała tytuł i autora z poprzedniego komentarza i dodała. Z góry dzięki! Mam nadzieję, że mi pomożesz. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. osz kurna! (sorki wymsknęło się xd) zapierniczam do carefoura po gumki xd ale faza, miku hatsune *.* Muszę mieć. Ale masz kawaii wyprawkę szkolną, że ja pier papier ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha kupiłam z czymś tam z Lucky Star ^w^ kawaii <3 bez ciebie bym nie wiedziała o ich istnieniu <333

      Usuń
    2. Właśnie po to robię takie notki :D

      Usuń
    3. i chwała ci za to Chantal :3

      Usuń
  3. Wooooow , ale czad!!!!! Mega zakupki , śliiiiiiiiiczności !!!!! A grafikę masz nieziemską ! Zdolna z Ciebie bestia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweeet *O* Gra ktoś w MSP? venusowe-msp.blogspot.com zrobiłam strój Miku ^^

    OdpowiedzUsuń