niedziela, 25 sierpnia 2013

Konecon 2013

Hej ^^ Nie wiem czy kogoś to zainteresuje, ale chciałabym napisać o tegoroczym konwencie Konecon. Wróciłam z niego wczoraj po 23 do domu. Byłam na nim tylko jeden na dwa dni trwania konwentu. Ogólnie było super, ludzie, panele, stoiska wszystko super... tylko to, że było mało ludzi, albo szkoła za duża i dlatego tak mi się wydaje. Byłam na paru panelach, które prowadziły miłe osoby.


 Ze swoją kosą jakoś przedostałam się jakoś do środka szkoły. Trochę ciężko było się z nią poruszać, gdyż ma powyżej 2 m. Rzeczy swoje można było zostawić w sleep roomach. Już na schodach poznałam dziewczynę w cosplay'u Gumi camellia. Jej strój był prześliczny *.* .
Tamtego dnia robiłam swój pierwszy w życiu cosplay. Robiłam Dead Master. Miałam czarną sukienkę, rogi, kosę, buty.  Nie miałam skrzydeł, ponieważ zabrakło mi kartonu, czasu i chęci. Ogólnie wyszło lepiej niż myślałam :) Parę osób zrobiło sobie ze mną zdjęcie, inni podchodzili by pogadać. To było miłe.

Wzięłam ze sobą na konwent trochę kasy, w razie czego, gdyby coś mi wpadło w oko. Kiedyś na manga-city zamówiłam figurkę, zapłaciłam za nią ( były w pre-orderze) i wiecie co? zamknęli sklep, uciekli z kasą. Byłam bardzo zła na nich gdyż to miało być wynagrodzenie za trud pracy. Ale teraz będąc na konwencie znalazłam tą samą figurę, co kiedyś zamawiałam! Byłam szczęśliwa. Więc teraz trzymajcie zdjęcia figurki :)

 Miku jest śliczna <3 Ma jeszcze dwie inne wymienne buźki, 3 dodatkowe pary rączek i parę innych akcesoriów. 
 
Black Rock Shooter chyba jest zła, że kupiłam nową figurkę xD Niech się cieszy. Będzie miała koleżankę ^^
Tak figurka  Miku prezentuje się na półce :)

.......................................................
Gratisowo, do notki dołączam rysunek robiony na szybkiego, dla urozmaicenia xD
Mam nadzieję, że Ci się spodoba. 
Życzę wszystkim szczęśliwego końca wakacji.
Do następnej notki !

2 komentarze: