piątek, 9 sierpnia 2013

Recenzja fioletowych soczewek Sunflower + chiński market

Hej :) . Dzisiaj chciałabym podzielić się  z Wami recenzją kolorowych soczewek kontaktowych O(≧∇≦)O . Zamówiłam je na allegro za 49 zł, u sprzedawcy GEO-lens. Osoba ta posiada również sklep internetowy z soczewkami GEOoptica. Na dostawę czekałam dwa dni. Zamówiłam je w środę wieczorem, a dzisiaj już są u mnie :).
Strasznie się cieszę , gdyż przez dwa lata wierciłam mamę bym mogła nosić soczewki i w końcu się udało ლ(╹◡╹ლ).
Zamówiłam kolor fioletowy o mocy 0.0 dptr. Kiedy je założyłam przez 2 godziny musiałam się do nich przyzwyczaić, międzyczasie co chwilę spoglądałam w lustro podziwiając nowy kolor. Może to kwestia oczu ^^. Soczewki te są dość wygodne. Są to drugie jakie kiedykolwiek testowałam. Pierwsze jakie miałam po kryjomu przywiozłam z Londynu ze sklepu TokyoToys. Wracając do tematu.


Tak soczewki prezentowały się na aukcji (link do strony z modelem). Wyglądają tak samo w rzeczywistości, więc nie mam żadnych zarzutów :) Są to soczewki kwartalne, hydrożelowe, dwutonowe, z uwodnieniem 45%. Ich średnica to 14,2 mm. Ja osobiście jestem nimi zachwycona. Pomimo tego, że mam jasne oczy,  doskonale je kryją (─‿‿─). Efekt możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej :
W paczce znalazłam ulotkę, soczewki i instrukcję obsługi. 
 ...................................................................................................................................................
Dzisiaj również zabrałam się z dziadkiem do chińskiego marketu w Stargardzie Szczecińskim. Bardzo lubię ten sklep (●´∀`●) . Zawsze stamtąd przywożę masę długopisów i innych bezużytecznych rzeczy xD. Chociaż dzisiaj zaopatrzyłam się częściowo w  wyprawkę szkolną. Tylko proszę nie myśleć, że na te zakupy wydaję kosmiczne sumy. Nie. Tam są mega tanie rzeczy. Tak tanie, że na allegro znajdziecie je z co najmniej 300% podwyżką (¬д¬。) . Długopisy, linijki za 1zł, notesiki za 4zl, torebki za 20 zł. I to nie są byle jakie rzeczy. Mają swój wygląd i styl który kocham (*´∀`*) . 

 Długopisy i notesik.
 Lampka z żabką, zestaw z cyrklem, linijka, brokatowe cienkopisy
Kolejny notesik, portfelik z żabką i króliczkiem, długopis z sówką.
Naklejki na ścianę z kwitnącą gałęzią wiśni (✿◠‿◠)
Samoprzylepne kryształki. Dzięki nim można obkleić cały pokój, by wszystko się błyszczało  (´ε` )♡


 Nowy plecaczek (^^)      
...........................................................................................................
Jakoś mi sie udało napisać tą notkę xD Gorzej będzie z następną >...< Kompletnie nie mam pomysłu co

 mogę Wam pokazać ;.; Życzcie mi powodzenia w wymyślaniu : )
 

7 komentarzy:

  1. Kurde, szkoda, że soczewki nie należą do najtańszych bo też chciałabym sobie kupić. :D I kurde, wszystkie te rzeczy, które kupiłaś są meeeeeeeeeeeega! :D Uwielbiam takie słodkie rzeczy. :D

    Także życzę powodzenia w myśleniu i na pewno uda ci się następną napisać. :D Zresztą będę czekać, bo strasznie spodobał mi się twój blog. :)

    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam czytanie ze zrozumieniem :) Może się w życiu przydać ;)

      Usuń
  4. No powiem szczerze, że akurat nie testowałem jeszcze takich soczewek i bardzo chętnie sobie sprawdzę, tylko nie wiem, gdzie je kupić. Na stronie https://www.twojesoczewki.com/ może uda mi się coś takiego znaleźć? Korzystaliście może kiedykolwiek z takiego sklepu? Ja zawsze soczewki zamawiam online.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z posta zamawiałam na Allegro. Teraz zamawiam z uniqso.com :) Na fb możesz zapytać o ten sklep na grupie : soczewkowa grupa wsparcia. Serdecznie pozdarwiam.

      Usuń