sobota, 3 sierpnia 2013

Papercraft Minecraft

Hej :) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać coś ciekawego. Dwa lata temu miałam niesamowitą fazę na papierowe modele. Mogłam je kleić godzinami. Międzyczasie znalazłam stronkę z papierowymi klockami, potworami z Minecrafta. Niektóre osoby na allegro sprzedają zapakowane obrazki, z wzorami do wycięcia i sklejenia.
Na początek zapraszam Was na stronkę pixelpapercraft. Znajdziecie tam mnóstwo papierowych modeli związanych z grą Minecraft.
Przy okazji pisania tej notki chciałabym się pochwalić moją papierową kolekcją. Po prawej możecie zobaczyć papierową skrzynię. Jest ona dość spora, mieści wszystkie moje minecraftowe modele. Kleiłam ją około 2 godziny. W środku wyłożyłam ją brązowym papierem. Po wysypaniu i ustawieniu zawartości na biurko, widzimy :



Te małe klocki mają 1,5 x 1,5 cm. Strasznie się je kleiło. Chciałam z nich domek zbudować, ale żal było mi je razem skleić. 
Enderman trzyma się na swoich wąskich nóżkach. Myślałam, że nie będzie mógł stać a jednak.
Można potem tym modelom robić ciekawe zdjęcia xD
 ..............................................
Wracając do tematu. Dzisiaj znalazłam Wam dość prosty do sklejenia model. Przedstawia on kopiącego Steav'a i creepera, który do niego zmierza.
Gotowy model po złożeniu powinien wyglądać tak:
 Czyli co będzie nam potrzebne?
~Drukarka
~Nożyczki
~Dobry klej do papieru

Wycinamy wszystkie elementy, wzdłuż ciągłych linii. Zaginamy wszystkie poprzerywane linie. Sklejamy ze sobą krawędzie. Przyglądamy się gdzie idzie jaka część ( podpisane literkami) a potem kleimy.
Cieszymy się widokiem.

Jeszcze wstawię jak mi się udało go złożyć:
Ten model był jednym z  moich pierwszych. Jest trochę stary i 'wyjeżdżony'.
Mam nadzieję, że notka Wam się spodobała :)
...................................................................................................................................
Tak przy okazji. Dla wszystkich maniaków Azji. W sieci sklepów Biedronka rozpoczął się event pt: Smaki Azji. Możecie tam kupić mnóstwo smakołyków.  Zachęcam do przejrzenia *gazetki biedronki*.
Już w pierwszym dniu trwania tej oferty nabyłam zestaw do sushi :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz